Privacy & Cookies

Wij hechten veel waarde aan de bescherming van de privacy van onze leden en websitebezoekers. Jouw privacy is voor ons van groot belang. Wij houden ons dan ook aan de geldende privacywetgeving. Dit betekent dat je gegevens veilig bij ons zijn en dat wij ze altijd zorgvuldig gebruiken. Wij zullen jouw persoonlijke gegevens nooit verkopen aan derde partijen. In deze Privacy en Cookie Policy wordt je geïnformeerd over de wijze waarop wij omgaan met persoonsgegevens. Wij verwerken persoonsgegevens van bezoekers op onze website. 

Waarvoor gebruiken wij deze gegevens?

We gebruiken deze persoonsgegevens voor de volgende doelen:

  • Het registreren van keurmeesters, hun keuringsbevoegdheden, keuringsgegevens en de eigenaar van hulpmiddelen.
  • Het afhandelen van betalingen;
  • Het voldoen aan een wettelijke verplichtingen;
  • Werving- en selectiedoeleinden;
  • Marketing- en communicatiedoeleinden voor Stigah.

Verantwoordelijkheden

De website, webportaal en mobiele app zijn ontwikkeld door en in beheer van Stigah B.V. Stigah is verwerkingsverantwoordelijke in de zin van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Contactgegevens:

Stigah B.V., Ringvaartweg 4, 1948 PE Beverwijk.
Telefoonnummer: 0251-212993
Website: https://www.stigah.nl

Reikwijdte & Toestemming

Door gebruik te maken van onze website en de daaraan gerelateerde diensten, kunnen wij je persoonsgegevens verzamelen, gebruiken, bekendmaken en bewaren, zoals beschreven in deze Privacy Policy.

Deze Privacy Policy is van toepassing op alle onderdelen van de door Stigah beheerde websites en (digitale) diensten.

Cookies

Voorwaarden

Voor de erkenning ontvang je per omgaande een factuur per e-mail. Na betaling wordt het proces voor Stigah erkenning gestart.

Je bedrijf voldoet aan de volgende voorwaarden:

  • Je bedrijf staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel (KvK)
  • Je bedrijf verzorgt minimaal 10x per jaar onderhoud aan zorghulpmiddelen
  • Je bedrijf beschikt over de juiste gereedschappen en meetapparatuur om keuringen en inspecties uit te voeren
  • Beoogde medewerkers voor Stigah keurmeester zijn minimaal NEN 3140 VOP gecertificeerd.

Voorwaarden

Voor de bestelling van producten ontvang je per omgaande een factuur per e-mail. Zodra de betaling binnen is worden de producten direct per post aan verstuurd.

 

Als je de producten met spoed nodig hebt, neem dan even contact met ons op. Tijdens kantooruren zijn wij telefonisch te bereiken op 0251-212993. 

 
 

Voorwaarden 

Voor de boeking van de training ontvang je per omgaande een factuur per e-mail. Na betaling wordt de boeking en reservering definitief.

Het annuleren van de training kan tot 4 weken voor de cursus dag kosteloos worden geannuleerd en wordt het bedrag teruggestort. Na 4 weken gelden de volgende annuleringskosten:

  • 4 tot 2 weken voor aanvang van de cursus € 75
  • Binnen 2 weken voor aanvang van de cursus € 150
  • Binnen 48 uur wordt het volledige bedrag in rekening gebracht
 
We behouden ons het recht voor om een training te annuleren of verplaatsen als er onvoldoende deelnemers zijn.
 
 

Als je de training naar een andere dag wilt verplaatsen, neem dan even contact met ons op.