Registratie Keuringen

In het keuringsregister registreren we hulpmiddelen, keurmeesters, hun keuringsbevoegdheden en de eigenaar van deze hulpmiddelen. Ook houden we bij of een hulpmiddel op tijd een keuring heeft gehad en of er mankementen zijn geconstateerd. 

Inzien van Gegevens

Gegevens over keurmeesters voor specifieke keuringen en eigenaren van hulpmiddelen, geven we alleen aan de eigenaren van het hulpmiddel en keurmeesters die de betreffende keuring hebben uitgevoerd. Ook partijen die in de wet zijn aangegeven, zoals het IGJ, kunnen deze gegevens inzien t.b.v. inspecties of onderzoek n.a.v. incidenten. 

Als iemand persoonsgegevens wil inzien, maar daarvoor geen wettelijke reden heeft, dan doen we dat alleen als de eigenaar of keurmeester daar schriftelijk toestemming voor geeft. Marktpartijen zoals fabrikanten, leveranciers, verzekeraars of onderhoudsbedrijven krijgen nooit persoonsgegevens van Stigah voor commerciële doelen. 

Registratie van erkende bedrijven

We registreren de bedrijven en organisaties in de zorgbranche die een Stigah erkenning hebben gekregen. Met die erkenning kunnen zij de onafhankelijke keuringsdiensten aanbieden. Van deze bedrijven registreren we allerlei algemene gegevens en houden we ook bij of deze bedrijven hun werk volgens de regels doen. Dat doen we ook bij individuele keurmeesters. Dit doen wij om het werk te beoordelen en daarmee de kwaliteit en onafhankelijkheid van keuringen te borgen.

Stigah gaat digitaal

Wij werken er hard aan om informatie over hulpmiddelen en keuringen straks voor iedereen online beschikbaar te maken. Wil je een seintje zodra die mogelijkheid er is? Schrijf je hier dan voor in:


Voorwaarden

Voor de erkenning ontvang je per omgaande een factuur per e-mail. Na betaling wordt het proces voor Stigah erkenning gestart.

Je bedrijf voldoet aan de volgende voorwaarden:

  • Je bedrijf staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel (KvK)
  • Je bedrijf verzorgt minimaal 10x per jaar onderhoud aan zorghulpmiddelen
  • Je bedrijf beschikt over de juiste gereedschappen en meetapparatuur om keuringen en inspecties uit te voeren
  • Beoogde medewerkers voor Stigah keurmeester zijn minimaal NEN 3140 VOP gecertificeerd.

Voorwaarden

Voor de bestelling van producten ontvang je per omgaande een factuur per e-mail. Zodra de betaling binnen is worden de producten direct per post aan verstuurd.

 

Als je de producten met spoed nodig hebt, neem dan even contact met ons op. Tijdens kantooruren zijn wij telefonisch te bereiken op 0251-212993. 

 
 

Voorwaarden 

Voor de boeking van de training ontvang je per omgaande een factuur per e-mail. Na betaling wordt de boeking en reservering definitief.

Het annuleren van de training kan tot 4 weken voor de cursus dag kosteloos worden geannuleerd en wordt het bedrag teruggestort. Na 4 weken gelden de volgende annuleringskosten:

  • 4 tot 2 weken voor aanvang van de cursus € 75
  • Binnen 2 weken voor aanvang van de cursus € 150
  • Binnen 48 uur wordt het volledige bedrag in rekening gebracht
 
We behouden ons het recht voor om een training te annuleren of verplaatsen als er onvoldoende deelnemers zijn.
 
 

Als je de training naar een andere dag wilt verplaatsen, neem dan even contact met ons op.