Achter de schermen heeft ons team de afgelopen tijd vele gesprekken gevoerd met fabrikanten, distributeurs, onderhoudsbedrijven en keurmeersters om Stigah digitaal vorm te geven en het werk van keurmeesters eenvoudiger en efficiënter te maken. Wij willen jullie dan ook graag informeren over de voortgang en wat dit voor jullie kan betekenen.

Eerste versie van Stigah Online is klaar!
Vanaf maandag 25 april 2022 kunnen keurmeesters hun keuringen digitaal uitvoeren en verwerken. We beginnen met de keuringsprotocollen voor tilliften, tilbanden en algemene inspecties. Deze worden in de komende weken uitgebreid met protocollen voor bad-douche en hoog-laag bedden.

We zijn enorm benieuwd wat je ervan vindt. Om direct gebruik te maken van deze efficiënte en gebruiksvriendelijke manier van keuren, kun je contact opnemen met Iris van Scheppingen: iris.van.scheppingen@stigah.nl

De volgende stap van ons digitaliseringsproces is het bieden van uitbreidingen en verbeteringen voor zowel de keurmeesters als onze partner bedrijven,
je kunt daarbij denken aan:
– vastleggen van foto’s van keuringen
– optimalisatie voor mobiel en tablet gebruik
– pauze functie voor het pauzeren van keuringen
– eenvoudiger distribueren van keuringsrapporten
– rapportage mogelijkheden
– beheer van hulpmiddelen
– digitale keuringspas
– kennisforum

We liggen op schema om deze 2e stap in juni 2022 te lanceren en houden jullie uiteraard op de hoogte. Voor vragen hierover kunt u contact opnemen met hugo.henraat@stigah.nl of jean-paul.zuidema@stigah.nl


Nog niet klaar om digitaal te gaan?
Geen zorgen, de papieren formulieren blijven we voorlopig gewoon ondersteunen.

Samen met jullie werken wij toe naar een transparant en digitaal keurmerk, waarbij veiligheid en onafhankelijkheid voorop staat. Voor meer informatie neem gerust contact met ons op.

Voorwaarden

Voor de erkenning ontvang je per omgaande een factuur per e-mail. Na betaling wordt het proces voor Stigah erkenning gestart.

Je bedrijf voldoet aan de volgende voorwaarden:

  • Je bedrijf staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel (KvK)
  • Je bedrijf verzorgt minimaal 10x per jaar onderhoud aan zorghulpmiddelen
  • Je bedrijf beschikt over de juiste gereedschappen en meetapparatuur om keuringen en inspecties uit te voeren
  • Beoogde medewerkers voor Stigah keurmeester zijn minimaal NEN 3140 VOP gecertificeerd.

Voorwaarden

Voor de bestelling van producten ontvang je per omgaande een factuur per e-mail. Zodra de betaling binnen is worden de producten direct per post aan verstuurd.

 

Als je de producten met spoed nodig hebt, neem dan even contact met ons op. Tijdens kantooruren zijn wij telefonisch te bereiken op 0251-212993. 

 
 

Voorwaarden 

Voor de boeking van de training ontvang je per omgaande een factuur per e-mail. Na betaling wordt de boeking en reservering definitief.

Het annuleren van de training kan tot 4 weken voor de cursus dag kosteloos worden geannuleerd en wordt het bedrag teruggestort. Na 4 weken gelden de volgende annuleringskosten:

  • 4 tot 2 weken voor aanvang van de cursus € 75
  • Binnen 2 weken voor aanvang van de cursus € 150
  • Binnen 48 uur wordt het volledige bedrag in rekening gebracht
 
We behouden ons het recht voor om een training te annuleren of verplaatsen als er onvoldoende deelnemers zijn.
 
 

Als je de training naar een andere dag wilt verplaatsen, neem dan even contact met ons op.